söndag 26 januari 2014

Mys dag!

Haloj! 
Idag har jag sovit väldigt länge, rätt skönt faktiskt. 
Pappa och hans fru skulle ut och åka längdskidor och då skulle jag hänga med och åka skridskor, men jag visste inte om jag ville men jag tog i livet och hängde med.
Vi letade efter hockey klubba och bandy boll så vi sprang ut och in för att hitta dom! Men jag hittade bara hockey klubban så vi åkte och skulle köpa en bandy boll men då hade dom inte några kvar, vilken lyckad morgon! :) 
Men vi åkte till spåret och jag skulle åka skridskor men då hade dom inte spolat planen eller plogat upp den! Ännu mer lyckat! 
Men i värmestugan hittade jag en skärtlapp! Det var ju bra, så jag åkte pulka medans pappa och Ullis åkte skidor! 
Sen åkte vi hem och fikade rätt mysigt faktiskt! 
Och nyss åt vi middag och jag sitter här i soffan! 
Men ni får gärna kommentera vad jag ska blogga om eller om ni tycker nåt är dåligt eller bra! :) 
Hejdå syns i morgon! :)<3


0 kommentarer:

Skicka en kommentar