måndag 16 juni 2014

Semester i Åre

Hello! Det var längesen! 
Men nu har jag sommarlov!!! Tjohoo!! Som jag längtat! 
I går cyklade pappa,Ullis,Ida och jag till Åre från Krokom, det tog typ 6 timmar och det blåste och var kallt och när vi var vid chokladfabriken så började det spöregna och det var blåsigt så det var otroligt skönt att komma till holiday club! Nu har vi sovit här en natt i går åt vi på O'learys jag käkade en Boston Celtic så sjukt gott älskar O'learys. Som typ förätt fick man popcorn as gott ju! 


Efter att vi hade ätit så gick jag och syrran mer till butiken och köpte glass jag tog en bägare med smakerna blåbär,regnbåge & Daim med tuttifrutti strössel! Hela kvällen hade jag pratat om minigolf och vad gulliga banor och så så tillslut gav dom upp att säga att dom inte orka så typ kl 21.00 stog vi och spela minigolf! 
Efter det var vi så trötta så vi gick och la oss! 

dag!

Medans pappa och Ullis skulle göra nåt så badade vi! 
Vi badade i typ 1,5 timme lite på Relaxen och i äventyrs badet! 
Sen gick vi upp och duschade på hotellrummet och så, när jag stog i duschen så ringde pappa och sa att dom var klar så vi gick på torget.


Sen i februari har jag pratat om Nike air force 1 när jag var i stan (Östersund) och kollade för att jag visste att dom hade, så var jag och pappa där och frågade så hade dom fast inte i min stolek. Så klart blev ju jag besviken men vi skulle ju till Åre och där har dom stadium så vi gick in där och kollade och dom hade vad glad jag blev! :D dom hade också i min stolek så jag köpte dom! 750 kr och det är ju värt det! 

Sen när man bor på hotell så blir det alltid en #toalettselfie alltid!! Så jag ich Ida tog lite #selfies 


Men det var lite av mina dagar här men inte är det slut snart ska vi bada igen och äta på resturang och bowla! Men vi hörs och syns i morgon! Hej då! 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar