onsdag 22 januari 2014

KÄRLEK!

Jo men det här med kärlek är ju underbart. Och jag tror att vi alla har upplevt det! 
Men kärlek har ju vissa negativa sidor också, som t.ex svek, otrogenhet och svartsjuka och det finns säkert mer negativa saker! 
Och jag har upplevt kärlek, otrogenhet och att va tillsammans med nån fast den inte ens gillar en bara för att vara snäll och inte göra en ledsen! Och ja är fortfarande rädd att nån som jag gillar ska va otrogen eller bara vara tillsammans med en för att vara snäll. 
Men jag gillar kärlek som är riktig och jag kanske har hittat den, å herregud vad det där lät töntigt men aja. 
Men jag vet inte riktigt än! Men det viktigaste är att den man gillar ska tycka om en och man är lycklig med den! 
Det här uttrycket "kärlek vid första ögonkastet" jag tror faktiskt litegrannn på! 
Men känslan då vad är kärlekskänslan? 
Jo det pirrar väll till när man ser den man gillar, fjärilar i magen, kan inte sluta tänka på den! 
Och när man Smsar så blir man glad och man kan bli lite röd i ansiktet som jag tror kallas att man rodnar eller nåt sånt! 
Man blir nästan lite översocial som jag är ibland det är rätt jobbigt för den som man Smsar med!
Man blir orolig om den inte Smsar på 2 minuter! :D
Och sen så kan man inte sova, och när man väl kan sova som somnar man med ett leende på läpparna det är rätt underbart om du frågar mig! 
Sen dom här orden: Gumman,älskling,sötnos,snygging & babe dom är rätt underbara dom också! 
En dröm som alla tjejer har är nog att mysa och titta på film och bara vara med den man älskar som t.ex min kära bästa vän Felicia som har sin prins just nu och att min andra kära bästa vän Martina som också har hittat sin prins det gör mig så glad jag är stolt över dom och att dom är lyckliga och det håller nog mina andra älskade bästa vänner Alexandra och Viktoria med om också! 
Och en till tjej dröm är nog dom dära kyssarna och kramarna och såklart magrutorna får inte glömma dom. Allt det där är en så otroligt härlig känsla! 
Det var det här inlägget det, känns rätt skönt att få dela med mig om hur jag känner för kärlek. 
Hoppas att ni tyckte om det här inlägget! 
Många pussar och kramar till er!! <3 
Och så vill jag säga till Alexandra,Viktoria,Martina och Felicia att jag älskar er så otroligt mycke och jag är stolt över er och att ni är dom bästa som finns! <3 
 Så gå gärna in på Felicias blogg och checka in den! 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar