söndag 22 februari 2015

Skola och träning!

Idag har det varit en rolig dag, med mycket goa vänner. 
Har haft skola som vanligt, slutade 14.20 och direkt efter hade jag Ellen gruppen. 
Ellen gruppen är en grej Östersund har, det är en grupp för dom som går i åttan och är tjejer. Man pratar, fikar och har det allmänt mysigt. 
Det började 14.30 och slutar 16.30, efter det så går vi alltid några av mina vänner och pratar om vad vi tog upp osv. 
När jag kom hem till mamma så var jag där en stund och väntade på att pappa skulle komma och hämta mig.
När pappa hämtade mig åkte vi hem, och åt middag osv! Sen så bestämde jag mig för att ta en springtur och jag klädde på mig och sprang ut! Det gick otroligt bra och jag kände att jag hade krafter. 
Så kom hem nyss så nu ska jag gå och duscha och lägga mig i sängen och plugga! Vi hörs i morgon Hoj! 




0 kommentarer:

Skicka en kommentar