torsdag 6 mars 2014

Myskvällen med Felicia!

Hejhopp 
Igår så klev jag upp ovanligt tidigt för att vara JAG, jag skulle nämligen till staden! 
För att vara med min gos Felicia. 
Men den minuten jag äter frukost så kommer jag på att jag skulle inte träffa henne förns kl 18.00 lilla klantiga jag som stressar! :D 
Men jag packade till Stockholm det jag skulle ha med och som vanligt så glömmer jag något väldigt viktigt... PENGARNA!! 😱 men det löste sig, det löser sig alltid! 😂 när jag sitter på bussen  så Smsar jag mamma en spontan fråga har Niclas konfirmerat sig!  😂😂 Asså hur kom jag på det men jag satt och funderade ett tag och kom fram till att jag ska nog konfirmera mig trots allt.
Men jag åkte till mamma för att hon var hemma. Hon hjälpte även mig med att redigera min blogg lite ändringar så att det blev finare än var det va, ganska skönt ändå att förnya lite, som ni kanske har sett! 
Medans hon hjälpte mig med det så gick jag ner till Boom indrednings affär för att köpa ett doft ljus och det hittade jag också! 


Några timmar efter så åt vi middag och sen gick jag och mötte Felicia vid dollar! 
Vi gick hem till henne drack te och åt hallonpaj och efter det så tittade vi på The originals sjukt bra serie tipsar starkt! 
Kl två på natten somnade vi tillslut! 😂 
Men hare gött haj då! 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar