lördag 15 mars 2014

Grit och SH'BAM!

Hello people! :)
Nu har jag tränat igen, och jag har äntligen börjat fått in träningsrutinen! 
I onsdags så skulle mamma och jag styrke träna men jag hamnade på grit med Moa hur gick det till och hur tänkte jag! Men på nåt sätt så jag det roligt ändå, och så fick jag höra av mamma att grit är ett av det jobbigaste passen på fristilen och det var ju peppande! 
Men jag kommer vara där nästa onsdag igen! 
Och grit är styrke träning i grupp! 
Och ska bara varna er du kommer få så jävla mycket träningsvärk!!
Och igår så var jag och mamma och körde SH'BAM det är en träningdans, det är superroligt men det är mycket kordenation i det! :) 
Men på måndag kommer det ett stort inlägg om min tripp till STOCKHOLM! :) hejdå syns sen! 




0 kommentarer:

Skicka en kommentar