söndag 13 april 2014

Slalom i one piece!

Hejhopp!!
Wow den här helgen har gått hemskt Snabbt! Så då är det tillbaka till vardagen och skola och läxor! Jag måste verkligen plugga i veckan så jag tror inte att det blir så mycket kompisar och stan i veckan! 
Efter skolan så blir det direkt hem till mami och packa och dra till pappa! 
Men den här helgen var jag i storhogna alltså stugan och så var jag i rätan där jag bodde när jag föddes och firade momma som fyllde år! <3 
Sen på söndag så åkte vi till björnrike och jag åkte slalom men familjen kul och bus! 
Jag gjorde en YOLO och åkte slalom i mammas one piece! :) 

 
Efter slalomen så åkte vi tillbaka till stugish och åt middag och så!
Jag är så taggad till nästa vecka bland annat att vi i Östersund får påsklov och att jag fyller år på måndag 21/4 - 2014  men hare gött tills nästa gång vi ses! <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar