torsdag 27 februari 2014

Stockholm!

Hello mina läsare! 
tänkte skriva lite om min vecka och förra helgen.
förra helgen så fyllde min ängel felicia år, och så klart firade vi henne genom att äta tårta och att bowla. och så klart så vann hon, ganska rättvist. :D  
förra veckan så var våran gammla klasskompis på besök han hade nämligen lov.
och var roligt vi hade i klassen det var sjukt längesen
Men tillbaka till den här veckan. I måndags på bilden så kom min bild lärare och sa att jag hade en jätte fin blogg, jag blev lite rörd att hon just hon läste min blogg.
hon sa att det kunde påverka mitt bild betyg och mitt svenska betyg.
i måndags så fick vi också veta att på den fredagen (imorgon) så kommer det vara en annorlunda dag, vi ska inte se ut som vanligt vi ska säppa loss och se ut hur vi vill! jag tänkte inte släppa loss helt utan jag tänkte ha min batman keps och chill kläder.
Och nu e det inte länge kvar tills lov.
Jag har faktiskt lite planer, i vecka så ska jag vara med felicia och åka till hennes stuga, åka slalom i GB. Den helgen så drar jag till stockholm och är där hela helgen! gud vad jag längtar och jag ska shoppa loss! 
Det kommer en bild på hur jag och mina kompisar ser ut i morgon!







0 kommentarer:

Skicka en kommentar